11 Aralık 2009

The Brothers Bloom

darrjeeling limited'a benzeyecekti. iyi oldu benzemediği


filmin girişindeki hızını tüm filme yansıtamaması en önemli eksiği.

artılara geçersek. filmin başındaki göndermeler silsilesi, eleştiriler üst düzey. filmin belli bir seviyede sinema, edebiyat, dünya tarihi ve genel kültür sahibi olanlar için daha tatlı gelecektir. dostoyevskiler, diğer dolandırıcılık filmleri havalarda uçuşuyor.

rachel weisz benim için kocaman bir artı. canlandırdığı karakter sinema tarihinin en yalnız

en zengin ve en saf kızı. öyle ki inanamayıp filmin sonunda "kirli çürük ve adi" ye dönecek sandım. mark rufolo ve andryn broody cabası.

eğlenceli ve "perfect con" takıntılı filmler arasında iyi bir yerde. tabi yol filmi olarak düşünüleibilir. biraz da romantik komedi.


ben çokca sevdim "brick" filminden tanıdığımız Rian Johnson'ın filmi.

8/10

not : yazı serablog'ta ki bir yorumdan evrilmiştir.
not 2 : Sakallis ile yıllar sonra beraber izlediğimiz ilk filmdir ayrıca.

7 yorum:

Sera 11 Aralık 2009 13:25  

beğendiğinize pek sevindim filmi efendim. :)

ben de kirli-çürük ve adi'ye benzeyecek diye korkmuştum ve ona benzemeyince de çok hoşnut kalmıştım. Rachel Weisz da sürekli harikalar yaratıyor.

S 11 Aralık 2009 14:27  

sonu disinda cok guzeldi bence film. filmin sonunda sıkıntı vardi bir tek.

nasil olsaydi guzel olurdu derseniz de, bilemiyorum gercekten de.

o diil de, capon hatun da bayaa iiydi bence.

Çağdaş Yılmaz 12 Aralık 2009 00:04  

filmi daha görmedim ama yazı frontunu çok beğendim..:)))

Adsız 12 Aralık 2009 01:18  

şu saniye itibariyle cnbc-e sayesinde ''brick'' filmini izlemiş olup çok beğendim. bir yandan dram, bir yandan ti'ye almaya dayalı komedi, diğer bir yandan da karakterlerin içine düştükleri çıkmazlara dayanan kara komedi. birçok türü içinde barındıran ve harika müzikler, gerçekçi bir kurgu ve başarılı oyunculuklar ile güçlenen çok güzel bir film. şimdi brothers bloom'u da merak etmeye başladım.

Cüzzamlı Melek 12 Aralık 2009 20:18  

dünyadaki tek manyak kadının ben olmadığımı bilmek güzel...

afferim len sen anlıyosun bu sinema işinden..

Porco Rosso 14 Aralık 2009 16:31  

tek manyak değilsin ama en mayağı olaiblirsin :)


filmin sonu da iyiydi aslında. mutlu son. perfect con'a ulaştı ve sözünü tuttu.

font tesadüfen olmuş. aslında haklsıın bundan böyle bu olsun fontum.
rachel weisz in kalbmdeki yeri ayrı. onun için bir şey diyemeyeceğim. yeri çoook ayrı :)

Cüzzamlı Melek 14 Aralık 2009 21:05  

tek manyak değilsin ama en mayağı olaiblirsin :)

bak böyle huyuma gittiğinizde, muhalefet etmediğinizde, pamuk şekeri gibi kızım. perdelerimi kaldırdığınızda kedi gibi bi bünyeyim.
ahah..

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP