23 Kasım 2009

zombieland

Adventureland diye bir film çektikten sonra Zombieland diye film çekilmez. Çekersen de ikisini de lunaparkta geçirmezsin. Geçirsen de aynı adamı oynatmazsın. Oynatsan da aynı aşk hikayesine değinmezsin. Eğer o kadar çok şeye değiniyorsan iyi değildir o film.

Diyecektim ki bu film imdb.com daki fantastik notu beni durdurdu.
Ben filmi sevdim. Hareketli, sıkmayan (bilen bilir benim için önemlidir) eğlenceli film. Ama "i am a legend" gibi yayılan virüs sonrası hayatta kalan az sayıda insnaın hayatta kalması hikayesine, "Shoun of dead" gibi komik zombiler ve onları öldürmek ekle, başta dediğim gibi "adventureland" filminden aşk ve lunaparkı al. Toplama bir film. Ama iyi!! tek orjinalliğin Bill Murray olsun ve iyi film ol.

Sıkmayan filmle iyi film arasındaki fark burda ortaya çıkıyor. iyi film aklınızda bir şeyler bırakıyor ve düşündürtüyor. Sorduğunuzu duyuyorum : düşündürtmek zorunda mı? Evet. Mutlaka birşey düşünürsün. Aklında kalır. 3 gün belki 5 ay sona aklına gelir ve birşey söylersin yanındakine. Sana birşey katmıştır. Ama Zombieland öyle değil. İzlersin. GÜlersin ve biter. Tüketim toplumunun bir ürünüdür. Ve sen de bir (yanş ben) bir parçası olursun.

İzleyin. İzlettirin.
7/10


2 yorum:

Sera 23 Kasım 2009 11:41  

adventurelandi sevmemiştim. bu filmi daha izlemedim, zombi komedisi vs. diye bir parça umudum var yine de. göreceğiz.

Porco Rosso 23 Kasım 2009 18:55  

zaten zombiler var.
eğlenceli biraz da.
o kadar.

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP